19 Ekim 2009 Pazartesi

Teşekkürler


Blogu büyük olasılıkla burada noktalarken teşekkür etmem gereken kişilerden (unuttuğum birileri olursa affola!) bahsetmek istiyorum. Doğal olarak sırasız bir liste olacak


  • Erasmus süresince her zaman olduğu gibi arkamda durup beni destekleyen aileme,

  • Erasmus hayalleri kurmaya başladığımdan beri sayısız sorularımla rahatsız ettiğim ama büyük bir sabırla beni dinleyip cevaplamaya çalışan Mustafa Koçak'a,

  • Uzaklarda olmama rağmen beni unutmayıp bağı sıkı sıkıya tutan arkadaşlarıma,

  • Beni ne olursa olsun destekleyen, bana katlanıp, en depresif anlarımda ya da anlarında yanımda olan Mustafa Büçkün'e,

  • Beni mektuplarıyla ve arada gönderdiği Uykusuz'lar ve Penguen'ler ile yüzümü güldüren dünyanın en alçakgönüllü insanı olan Erman Erol'a,

  • Erasmus hayatım boyunca tanıştığım ve kaynaştığım tüm arkadaşlarıma,

  • Kendine has felsefesi olup beni sürekli dinleyen Matina'ya,

  • AB Ofisi'nde başta Sayın Burcu Turan olmak üzere tüm çalışanlara sabırla benim gibi öğrencilere yardım ettikleri için

  • Başka diyarlarda Erasmus'u yaşayıp bloglaştıran Enver ve Uğur'a,

  • Bu blogdan haberdar olup bana sorularını soran nice hayalperestlere,

Yürekten teşekkür ederim.





1 yorum:

rasyonel dedi ki...

sana bu konuda bazı şeyler danışmak isterim