17 Ekim 2008 Cuma

Spor

Biraz da sportif olanaklardan bahsedelim. En başta tabiki futbolu koymalıyız. Futbolun ne kadar evrensel bir spor olduğunu bir kez daha görmüş durumdayım. 1.5 hafta önce Strahov yurdunun halı sahalarının birinde bir futbol organizasyonu düzenledik. 40-45 Erasmus öğrencisi katıldı. Bu kadar kalabalık olunca 5'er dakikadan oluşan maçlarla turnuvayı oluşturduk ve hemen maçlara başladık. Ancak herkes İspanyol takımın ezici üstünlüğü altında perişan oluyordu. Her takım en az 2-3 kez İspanyollara yenildi. Organizasyonun son maçında İskoç-Sloven-Türk ortak yapımı takımım 2 kez yenildiğimiz Efsanevi İspanyollar ile karşılaştı. Her iki ekipte maça kontrollü başladı... şeklinde gitmek istemiyorum, kusura bakmayın. Rakip kaleye yakın bir noktadan bir taç atışı kazandık maçın son dakikasında, beni tutan daha doğrusu tutmaya çalışan İspanyol arkadaşım Juan Pe.'nin " Kafaya çıksak ben seni tutamamki, gol olur" serzenişinden 10 saniye sonra futbolda forvet özürlüsü ben, şık bir kafa vuruşuyla, şimdiye kadar hiç gol yemeyen İspanyolları avlamış bulundum. Herkes bu anı bekliyordu :-) Organizasyonun başından beri yapmak istediğim şeyi de en sonunda gerçekleştirdim. Üzerimde Fenerbahçe formasıyla, sahada ve kenarda izleyen İspanyollara karşı Guiza'nın okçu hareketini de yapınca üzerimden büyük bir yük kalktı :D . Kısaca futbol maçı ayarlamakta hiç bir sıkıntı yok sadece çok kalabalık oluyoruz.


Benim için en büyük sorun Basketbol. Çekler basketten anlamıyor, kısa ve net. Sadece Erasmus öğrencileriyle maçlar yapabiliyoruz. Bu konuda da başı İspanyollar, Fransızlar, Slovenler, Litvanyalılar ve ben çekiyorum. Facebook sağolsun, Event oluşturarak daha fazla kişiyi basketbola çekebiliyoruz.



CTU'nun uluslararası öğrenci klübü, bu konuda da ellerinden geleni yapıyorlar. Boşuna geçen senenin en iyi klübü seçilmemiş. Haftanın belli günlerini voleybol, basketbol, futbol, squash, dağcılık,yüzme gibi aktivitelerle doldurmuş durumdalar, tek yapmanız gereken katılmak. Klubün düzenlediği basketbol, voleybol ve squash okulun kendi kapalı spor salonunda yapılmaktadır.
(Resim sayısını yakında arttıracağım.)

0 yorum: