21 Ekim 2008 Salı

Strahov Yurtları

Yurtlardan hiç bahsetmediğimi fark ettim. Okulun bünyesinde yurtlardan biri de benim kaldığım Strahov Yurtları. Yurtlar diyorum çünkü 11 tane blok var. Yıldız'ın Beşiktaş Kampüsünden daha büyük olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Kaldığım Blok 8 diğerlerinden ayrılıyor bazı özellikleriyle. Blok 8 'deki odalar diğerlerine göre daha büyük olmasının yanında her odanın kendi mutfağı, tuvaleti ve duşu bulunmaktadır. O yüzden "Nerede kalıyorsun?" sorusuna 8 dediğimde, "Ne Şanslısın","Kaç para verdin"," İspanyollara vermiyorlar zaten", "Bölümden kaynaklanıyordur" şeklinde tepkilerle karşılaştım. Cevaplar ise şöyle
  1. Evet, kabul ediyorum, şanslıyım.
  2. Yurt konusunda cebimden çıkan tek para posta ücretiydi
  3. İspanyollar da insan, onlarda 8. blokta kalabiliyorlar.
  4. Saçma bir düşünce, her bölümden insan var.
Tek yapmanız gereken belgelerinizi erken yollamak, diğer Türk arkadaşlar, daha geç yolladıkları için ya Sinkule adlı yurtta yada Strahov'un başka bir bloğunda yer bulabildiler.

Yine bir videomla veda ediyorum, görüşmek üzere

0 yorum: