8 Aralık 2008 Pazartesi

ISC Olympics




ISC yine boş durmadı ve geleneksel ISC Olimpiyatlarını geçtiğimiz Cumartesi günü gerçekleştirdi. Ancak seçtikleri sporlarla başta ben ve İspanyollar olmak üzere tüm basketbol severlerin hayallerini yıkarak. Futbol, Voleybol, Yüzme ve Badminton branşlarında onlarca Erasmus öğrencisi ve ISC gönüllüleri kora kora mücadelerle koca bir günü geçirmiş oldu.





Geceden uykusuz olduğum için sadece Voleybol ve Badminton turnuvasına katılabildim. Babadan gelen genetik Voleybol yeteneğine rağmen şanssız bir şekilde 3. olduktan sonra sportif başarılarımın en garibi olmaya aday bir başarıya imza atarak Badminton'da partnerim Raül ile yine 3. lüğe ulaştık. En son badmintonu sanırım orta 1 de oynamıştım. Partnerim Raül sağolsun, son ana kadar başabaş mücadele ettik ve şekerleri, çikolataları ve mandalinaları cebe indirerek yurdumuzun yolunu tuttuk.

1 yorum:

Gürcan Cücelo dedi ki...

anıl slm . Eğlenceli gözüküyo tüm resimlerin . Konu ile çok alakalı olmayan bişi ararken rastladım bloguna. Şubatta gitmek üzere charles'a başvurdum fakültemde 1. sıradan haber bekliorum . Ordan birisi olarak tavsiye yada bu ara şunları yap gibi diicem şeyler olabilrmi ?

Saol