3 Eylül 2008 Çarşamba

Resmi İşlemlerin Sonu


Dopdolu ve bunun sonucunda çok yorucu olan 3 gün sonunda her türlü resmi işimi bitirmiş bulunuyorum. Özet geçmek gerekirse ilk olarak pazartesi günü sabahın erken saatlerinde Ziraat Bankası'ndan Euro hesap açtıktan sonra, Beşiktaş'taki bir noterden banka işlemleri için vekaletname çıkardım. Vize alımı saat 1'de olduğu için biraz oyalandıktan sonra Maçka'daki Çek Konsolosluğuna gittim. Sigortanın ingilizce aslını ,pasaportla birlikte teslim ettikten sonra yaklaşık 20-25 dakika bekledim. Bu sürede başka üniversitelerden gelmiş, gelecek yılın Erasmusçuları ile yapılan kısa bir tanışma ve sohbetten sonra, en sonunda kader anı gelmiş oldu. Pasaportumu tekrar elime aldığımda yüzümde oluşan şapşal gülümseme, vize memurunu da güldürmedi değil

İstanbul'da kısa süreliğine kalacağım için imza için Füsun Hocamızın Davutpaşa Kampüsündeki odasına gitmem gerekiyordu. Yol gözümde büyüsede (Sarıyer-Davutpaşa), başka çarem yoktu. Ertesi gün de Yıldız'da erasmus için gereken 3 dosya hazırlanıp biri AB Ofisi'ne diğeri de bölümüme bıraktıktan sonra keyfim hat safhaya gelmişti. Bu 3 gün içinde birde staj defterinin atraksiyonları da işin tadı tuzu oldu.

Sürekli sorularımla kafalarını bir ölçüde şişirdiğim Ab Ofisi yetkililerine bana katlandıkları ve yardım ettikleri için (sağol Sinem) çok teşekkür ederim.

0 yorum: