18 Ağustos 2008 Pazartesi

Hibeler No:1

Uzun bir süredir internet bağlantım yok ve bu sürenin daha da uzaması işten bile değil. Vize sonucumun belli olmadığı şu günlerde, bu sene Erasmus ile yurt dışına gidecek olanlara kötü bir haber nete düştü.

-------------

DEĞERLİ ÖĞRENCİLER,

2008-2009 EĞTİM ÖĞRETİM DÖNEMİ ERASMUS PROGRAMI İLE YURTDIŞINDA EĞİTİM GÖRMEYE HAK KAZANAN ÖĞRENCİ LİSTEMİZDEKİ TÜM ÖĞRENCİLER KABUL EDİLDİKLERİ ÜNİVERSİTELERE GİDECEKLERDİR.

ÖĞRENCİLERİMİZİN % 80 ORANINDAKİ İLK HİBE ÖDEMESİ YAKLAŞIK % 43 ORANINDA YAPILACAK OLUP, ULUSAL AJANS % 80'İN KALANINI 2009'DAN ÖNCE ÖDEMEYİ TAAHHÜT ETMEKTEDİR.

ÖĞRENCİLERİMİZİN KARAMSARLIĞA KAPILMADAN İŞLEMLERİNE DEVAM ETMELERİNİ VE AB OFİSİ TARAFINDAN YAPILMAMIŞ HİÇBİR AÇIKLAMAYA GÜVENMEMELERİNİ RİCA EDERİZ.

AB OFİSİ

--------------


Verilen bu parayı nereye harcayabilirizki. En başta, kalacağımız yurtlara yetmemesi gibi büyük bir risk var. Benim anlamadığım nokta, Ulusal Ajans tarafından hibeler neye göre dağıtıldı. Yanlış anlamadıysam ellerine geçmeyen ve miktarı kesin olmayan bir meblayı okullar arasında paylaştırdılar ve sonuçta hiç beklenmeyen bir para ellerine geçti. Olan geçen yıl olduğu gibi yine bizlere oldu. Ulusal Ajans'ın sitesinde bu haberi ilk okuduğumda aklıma türlü türlü senaryolar geldi. 1 yıllık gideceklerin parası kesilebilirdi yada yeniden eleme yapılıp daha az öğrenci gönderilebilirdi. Bakalım önümüzdeki günler bize ne gösterecek?

0 yorum: