29 Ağustos 2008 Cuma

Vize + Sigorta

Vize başvurumun üzerinden tam 2 ay 5 gün geçmişti. Sabrımı daha fazla kontrol altında tutamadım ve konsolosluğu aradım. Sürekli düğmelere basarak farklı farklı yerlere yönlendirildikten sonra en sonunda biriyle konuşabildim. Vizemin çıktığını ve en yakın zamanda alabileceğimi söyledikten sonra sigortayı unutmamamı tembihledi. Diğer başka arkadaşlarımın da vizelerinin çıkışını bu şekilde öğrenmeleri, aklıma yine Kafka'nın Dava'sını getirmiyor değil. Tabii vizeyi daha resmen pasaporta bastırmadık ama üzerimden büyük bir yük kalktı. Bugün de insana fenalık getiren İzmir sıcağını buram buram hissederek sigorta için Axa-Oyak'ın Karşıyaka'daki acentesine gittim. O da 5 dakikada hallolduktan sonra geriye sadece haftaya pazartesi İstanbul'a gidip Ziraat Bankasından hesap açmak ve vizeyi pasaporta bastırmam kaldı. Vizenin tipi konusundaki sıkıntıyı haftaya anlatacağım. Sonuç olarak Rahatım, mutluyum, huzurluyum.

0 yorum: